tirsdag 26. oktober 2010

dagen i dag:)

Ja da i dag har jeg å,og mamma bare vært hjemme og kosa oss og ryddet opp litt leker og div etter storesøster...
vasket litt klær og lakt sammen klær og.
må gjøre litt sånt når storesøster er i barnehagen 3 dagaer i uka;) 
Men jeg er ikke helt i form får tiden det startet med at jeg var litt små forkjølet så fikk jeg øyekatar så gikkk det over å så begynte jeg å kaste opp og ha feberikke artig:S
så natta som var så hadde jeg det ikke helt godt viste ikke helt hva jeg ville for mamma prøvde å gi meg smokk, pupp,flaske og fruktmos men jeg ville ikke ha noen ting så var våken i 3 timer ca før mamma endelig fikk roet meg og jeg sovnet... men du må ikke tro jeg skulle sove så lenge jeg sov kanskje 1 time før jeg våknet og skulle stå opp kl 05.46 på en tirsdagsmorgen. det syntes mamma var veldig tidlig så jeg fikk kopmme å ligge i stor senga mellom mamma og pappa en stund til mamma måtte reise seg og gå ta store søster ut av senga:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar